My Readers

Wednesday, August 12, 2015

Andainya dia yang Kau pilih..

Alhamdulillah, dalam Allah memberi sedikit ujian, Dia jugak ciptakan pengubatnya..Semalaman aku tak dapat tidur dengan selesa dek kerana keracunan makanan..Perut macam mencucuk-cucuk.. Muntah jangan cakaplah..sampai dah tak ada apa yang nak dimuntahkan..Cirit-birit, pening kepala, sungguh buat aku tak lena..nasib baik ada housemate hantarkan ke klinik.. Bangun pagi tadi dah selesa sikit perut..hari ni sepatutnya ada bengkel satu hari tapi aku memang betul-betul tak larat nak pergi.. rehat je sepanjang hari.. dalam dok terlelap tu, aku dapat mimpi yang jarang-jarang sungguh aku dapat.. aku perkenalkan isteri aku kepada kawan baik aku..kalau sebelum ni aku tak pernah nampak muka wanita tu tapi kali ni jelas..sangat jelas..dan sampai sekarang aku masih tak boleh lupakan senyumannya..Allahu, jika benarlah dia yang Kau pilih untukku ya Allah, satukanlah hati kami.. himpunkanlah kami dalam kebaikan..jika tidak, Kau buanglah perasaan ini sejauh-jauhnya.. Tak pernah aku berhenti berdoa agar ditunjukkan siapakah dia yang terbaiik buat aku.. moga kami sentiasa dibawah redhaMu...

4 comments:

  1. Replies
    1. ehh, kau punya majlis bila ni? jangan tak jemput plak nanti...boleh pergi bentong..hihi

      Delete