My Readers

Sunday, September 26, 2010

setiap detik......

Setiap detik
Engkau datang dalam mimpiku
Setiap siang malam menggangguku
Tak lelap tidurku kerna dirimu
Setiap waktu
Engkau yang selalu menghantuiku
Tak pernah lari dari fikiranku
Tak mahu hilang dari ingatanku
Tahukah engkau
Saat gelap datang
Aku masih mencarimu
Engkau dimana
Tapi mengapa saat ku terjaga
Kau masih tak disampingku
Sampai kapankah aku menantimu
Selalu menantimu
Setiap detik aku memikirkanmu
Setiap detik rindu meracuniku
Setiap detik teringatku padamu
Setiap detik apa terus begini
Ku mohon dengarlah rintihan hati ini
Yang ku curahkan seraya ku bernyanyi
Sampai kapankah aku terus begini
Ku harap kau kan kembali kepadaku

video

jamuan raya dipac...

sangat letih sebenarnya ni..mata pun ngantuk sangat...tapi nak menulis cket..hehehe..baru je balik dari jamuan raya dipac...sangat enjoy sebab ni sem terakhir diploma kan...nyany lagu rya ramai2,amek gambar,makan2 sambil dapat anugerah..hehehe..alhamdulillah...dapat penghargaan untuk anugerah dekan dan satu lagi yang paling tak sangka anugerah pakaian terbaik...rasa pakai malam ni biasa-biasa je..tu la namanya rezeki kan..hehehe..malu sebenarnya masa kat depan tadi..pape pun memang enjoy sangat2 tadi!!!!!!!!!!!