My Readers

Sunday, June 23, 2013

rindunya zaman sekolah rendah...

hari ni aku berkurung je kat rumah...al maklumlah jerebu teruk sangat...lepas aku masak dan makan tadi, tetiba ada sorang kawan add aku kat facebook...tengok nama je aku dah kenal...rupa-rupanya meang kawan lama aku...kawan baik masa aku sekolah rendah...kiteorang dulu kira geng la...selalu petang-petang mesti kiteorang akan datang rumah member kiteorang yang satu lagi ni...buat kerja sekolah tapi aku rasa sekejap je buat...sembang je lebih..haha...yang lagi best, siap je kerja sekolah kiteorang akan main rondes..tau rondes? tak tahu pi google sendiri lahhh...malas nak terangkan... haha...nak dekat maghrib baru la balik rumah.. kalau jawapan yang buat tu salah, alamatnya semua salah la kannn...hahaha...how much i missed the moments...bila la agaknya aku boleh jumpa korang lagi kan...bila masing-masing dah bawak haluan ni, memang teringat sangat kenangan-kenangan dulu...betapa seronoknya kita belajar dan bermain,..cewahhhh...hahaha...mana nak dapat geng macam tu bila semua dah besar ni...atiqah dah kahwin...kalau dengar suara dia memang rock...rock habis lahhh...sama jugak macam norita..rasanya dia ni tak kahwin lagi..sekarang kerja kat keramat...emirul pun dah kerja kat pasir gudang katanya...kali terakhir aku jumpa dia masa kat sekolah teknik dulu sebab sekolah kiteorang bersebelahan je...seingat aku dia ni memang atlit sekolah...memang hebat main bola sepak...lepas tu terus tak berhubung...tak sabar nak tunggu makan nasi minyak dia...hehe...sorang lagi namanya zahira...budak bijak dia ni...sekarang sem akhir dekat UPM..selalu jugak la jumpa ngan dia...kalau dia tak datang rumah, aku la pergi umah dia...dah berpunya dan aku pun menunggu jugak la bila masanya akan bersatu kan?aku? lambat lagi...nak habiskan master aku dulu..hehe...

No comments:

Post a Comment