My Readers

Sunday, December 23, 2012

lamanya tak menulis...

memang dah berhabuk blog aku ni...rasa lama sangat tak menulis...rasa rindu sangat nak kembali aktif macam dulu sebab aku sangat suka menulis...insyaAllah lepas ni akan ada selalu masa untuk aku menulis...asyik dok pendam je rasa ni sampai lah ke sekarang...bukan apa...aku memang terlampau sibuk dengan pelbagai kerja termasuklah research, report praktikal,assignment dan macam-macam lagi...al makulmlah semester akhir kan...memang banyak menda yang nak diselesaikan...lepas ni insyaAllah akan memulakan kehidupan yang sebenar kat luar sana tu...takut?risau?ada jugak la...mana taknya...dah lima tahun aku kat universiti kan...aku harap semester ni akan berakhir dengan baik...tadi baru je habis presentation viva untuk research...alhamdulillah, semuanya berjalan dengan baik...masih ada beberapa perkara yang perlu diperbaiki...dah tak sabar sangat nak hantar ke kedai untuk dijilidkan...dah letih sangat seminggu ni sampai hari-hari tidur pukul 4 pagi...bangun pulak awal untuk siapkan segala kerja...aku harapkan semua penat ni akan berbaloi nanti...petang tadi balik je rumah terus collapse...terjaga je dah pukul 10 malam..tu pun nasib baik kawan baik aku telefon untuk ajak makan..kalau tak, memang sampai ke pagi esok la jawabnya aku tido..huhu...keluar bilik tengok rumah kosong...semua housemate keluar...hadoiii... stress sekejap sebab aku ditinggalkan...haha...aku rasa dieorang semua ni keluar pergi meraikan sempena tamatnya presentation viva research...memang terbaik lah!!!mana taknya...memang patut meraikan sebab dah penat sangat menghadap laptop untuk siapkan research...emmm, final exam akan start 2 minggu lagi...skarang aku tak prepare apa pun lagi..cuma nak selesaikan research dulu..lepas tu memang akan fokus untuk final exam je..teruja dan tak sabar nak ambik final exam kali ni sebab ni exam aku yang terakhir kat UiTM Merbok ni sebelum bergraduasi...hehe...serius tak sabar!!! ok..cukup la kot entry kali ni...haha...esok aku update lagi..banyak menda ni nak cerita...hehehe

No comments:

Post a Comment