My Readers

Sunday, October 14, 2012

tak cukup tidur...

syoknya jadi baby...tido je kan kejanya...

rasanya sepanjang minggu ni memang aku tak cukup tidur..banyak kerja yang nak kena siapkan...sampai semalam pun masih aku tidur lewat...bukan semalam cuti ke?? memang tak ada cuti untuk minggu ni...minggu depan pun sama...nak rasa bercuti tunggu raya haji la..kena guna sepenuhnya cuti yang ada beraya dekat kampung...alahai tak sabarnya nak balik nak jumpa adik beradik aku...untuk pertama kalinya pulak raya haji tahun ni kami semua 7 beradik akan berkumpul..best kan??mestilah seronok...bukan senang nak dapat berkumpul ramai-ramai... tak cukup tidur pun takpe janji kerja siap...biar berkorban sekarang supaya nanti aku tak menyesal... biar letih sekarang supaya ke depan nanti aku boleh tersenyum...kata nak berjaya kan??? ye...memang la nak berjaya tapi................ tak ada tapi-tapi nyer.... ingat nak berjaya ni senang ke?? semua orang yang hebat hari ni dahulunya bersusah payah dulu tau!!! ok-ok.. tak ada lasan dah...jom sambung kerja!!!

No comments:

Post a Comment