My Readers

Saturday, July 2, 2011

ikutkan hati...

ikutkan hati semua aku nak buat...nak je aku pergi pejabat menteri-menteri tu..nak je aku turun KL untuk hadiri meeting tu..nak je aku balik Kuantan untuk buat persiapan program tu..nak je aku pergi sekolah tolong uruskan semua hal yang berkaitan...dan nak je aku balik untuk hadiri Program Bersama Pelajar Sekolah Mnengah Teknik Kuantan...hakikatnya tak semua yang kita nak akan mampu untuk kita lakukan...memang aku rasa down sangat sekarang sebab tak dapat join kawan-kawan untuk pogram  minggu depan..maafkan aku sara...aku tau ko dah berhempas pulas untuk pastikan semuanya berjalan lancar...aku memang nak sangat jumpa adek-adek SMTK untuk share pengalaman dengan dieorang tapi mungkin bukan rezeki kowt...pape pun aku sentiasa mendoakan moga segalanya berjalan dengan baik...aku tahu yang korang mampu lakukannya...SELAMAT BERJAYA BATCH SMTK 05/06 untuk PROGRAM TAUTAN KASIH: HARGAI, PERBAIKI DAN MANTAPKAN DIRIMU...
minta maaf sangat-sangat...=(

1 comment: