My Readers

Saturday, June 18, 2011

laptop baru...





ni la rupanya laptop aku..baru?bagi aku baru la..hehe..nak tau sebab apa?sebab aku dah format balik laptop ni...rasa macam laptop ni sangat suci k,..bersih dari segala virus dan sebagainya..sebenarnya nak dekat 2 tahun dah aku pakai laptop ni..masih lagi setia dengan yang ni...sepanjang aku pakai laptop ni memang tak pernah bagi aku apa-apa masalah..yela..aku bukannya pakai untuk main game kan...yang aku tau aku guna laptop ni untuk buat assignment,online dan jugak tengok movie...tu je...aku memang puas hati pakai laptop ni..memang rasa  giler la kalau sehari aku tak bukak laptop kan...laptop ni sebenarnya abang aku yang bagi...dah aku mengadu nak beli laptop sebab nak buat assignment tapi dia suruh amek laptop dia je..so aku pun pakai jela dia punya kan...aku sangat suka dan bertambah sayang dengan laptop aku sebab dah di update dengan macam-macam menda...kalau sebelum ni aku tak berani nak format sebab aku takut abang aku marah..baik punya adik kan??hehe..tapi hari tu jumpa abang aku dia cakap nak format semua yang baru dalam laptop tu format la...yang penting aku dapat guna untuk buat kerja kan...yup, terima kasih abang sebab memahami...lepas ni aku akan jaga dengan lebih baik lagi...kalaulah rosak memang sakitlah aku kan...sekarang nak buat kerja dan online laju jew...syok baq hang!!! =)


No comments:

Post a Comment