My Readers

Wednesday, February 23, 2011

buang jauh-jauh..

dalam hidup ni kita memang perlukan teman..teman yang aku maksudkan adalah pasangan...kadang-kadang dia akn menjadi semangat buat kita untuk teruskan perjuangan..dia jugak la yang membuat kita senyum macam orang gila walaupun pada hakikatnya kita jarang sekali berjumpanya..dia lah yang kita banggakan apabila kita bersembang dengan kawan-kawan kita...tapi adakah kita yakin bahawa dia adalah yang terbaik buat kita??? aku menulis dalam keadaan yang agak emosi dan marahkan dia...mungkin apa yang aku anggap tentang dia sekarang hanyalah bersandarkan kepada emosi aku yang tengah marah...yup..memang dulu aku pernah sakiti dia...buat dia menangis dan selalu abaikan dia tapi aku dah sedar kesilapan yang aku lakukan tu..aku cuba untuk memperbetulkan segala kesilapan yang telah aku lakukan...aku cuba menjadi yang terbaik buat dia...aku tak pernah lupakn dia dan sebelum aku tidur aku sentiasa memikirkan bagaimana keadaan dia di sana...ternyata sangkaan aku meleset belaka..betullah kata orang "sekali hati disakiti tak mudah untuk kembali menerima walaupun kata maaf telah diucap"..sekarang ni keadaannya sudah terbalik...aku sedar setiap apa yang ditulis oleh dia ditujukan buat aku...kalau dah tak nak aku ambil peduli, terus terang jela...aku tak marah pun...tak perlu nak sindir aku dengan kata-kata yang sebegitu...aku cuba untuk terus meyakinkan hati ni bahawa dia adalah jodh yang aku mahu...dan bila dah dia berkata "``dulu..xhargai..skrg mncari2" memang sah la ayat itu untuk aku..baik, aku sangat mengerti maksud dia...salah aku ek??? kalau itulah kebenarannya aku akan mula untuk membuang perasaan itu jauh-jauh...maka dengan itu juga aku nak kembali sendiri...apa pendapat kalian???dah letih sebenarnya nak layan benda-benda ni..huhuhu

No comments:

Post a Comment