My Readers

Monday, November 8, 2010

drama korea....

hahaha..aku nak merapu kejap..nak study tak ada mood untuk malam ni so baik aku menconteng...hehehe... aku suka drama korea...ala,sememangnya budak-budak perempuan gilakan..satu batch ngan aku pun ramai..adek aku pun sama..al maklumlah ramai jejaka idaman mereka di sana...aku suka drama korea terutamanya my girl... walaupun cerita tu dah lama tapi tak bosan..yang terbaru aku tegok adalah sassy girl...mesti ramai yang cakap'alah,tu citer lama...baru skarang nak tengok??'...yes sebab dulu aku tak bepeluang nak tengok drama-drama kat tv..ayah aku tak suka sangat anak-anak dia leka dengan tv..blajar lagi baik kan...bila dah masuk universiti ni baru rasa nak tengok balik cerita-cerita yang aku tak dapat tengok dulu...aku teringin nak tengok cerita All About Eve(sape tau???)...mesti ramai yang tak tau kan..kalaulah boleh di beri ranking untuk drama korea sudah mestinya MY GIRL menjadi pilihan..lepas tu baru la SASSY GIRL..lepas tu baru la BOYS OVER FLOWER...citer lain yang best gak full house,coffee prince, oh my lady ,you are beautiful, dan personal taste... teruk giler aku ni kan??asyik buang masa je..dapat tau kat abang n ayah aku mesti dia mengamuk..bukan apa takut study lingkup kan tapi InsyaAllah aku takkan biarkan study aku lingkup k...meh la kongsi lagi drama korea apa lagi yang best..hehehe..ada masa terluang aku tengok la...bagi aku kebanyakan drama koea mempunyai  plot yang hampir sama...berkenalan,bercinta, lepas tu hadirnya orang ketiga yang mengganggu..salah seorang berkorban..lari dan jumpa balik dalam beberapa tahun...pastu ok semual..cuma yang bestnya pelakon korea ni sangat pandai bawak watak masing-masing..kalaulah drama Malaysia sebegitu kan best!!ada jugak drama melayu yang aku suka..Nur Kasih dan Adamaya... yang lain ada jugak yang best tapi belum sempat nak tengok kot..hahaha..merapu je aku ni kan..maaflah sebab aku tak berapa nak betul malam ni....huhuhu...

ni yang paling aku suka dalam sassy girl...


No comments:

Post a Comment