My Readers

Sunday, October 24, 2010

thanx abang raja!!!

sekalai lagi aku harus berasa gembira sebab dapat jumpa dengan abg raja..esok dia ada program dekat mrsm merbok so malam ni aku keluar la ngan dia p makan kat jeti...sangat best!!!tak puas rasanya 2 jam bersembang dengan dia...lau boleh nak sembang berjam-jam lagi ngan dia..banyak pengetahuan yang aku dapat...dia sangat mengagumkan...banyak pengalaman yang aku dapat ambil dari dia terutamanya dalam aspek kepimpinan..dia seorang bekas pemimpin pelajar yang sangat berani dalam menyuarakan pendapat...dia bijak dan hebat!!! semuanya kurniaan Allah buat insan yang hebat yang dilahirkan cacat sebelah kaki...banyak perkara yang diceritakannya telah membuka mata dan minda aku...aku semakin yakin untuk melangkah dan mencipta kejayaan..InsyaAllah,aku akan usaha yang terbaik!!!

No comments:

Post a Comment