My Readers

Thursday, February 14, 2013

rindu kasih pada ayahbonda

Ya Allah..hanya Kau Yang Maha Mengetahui akan segala yang hambaMu rasa..bagaimanakah keadaan mak abah dekat sana??damaikah mereka??Ya Allah..aku mohon kepadaMu jangan Kau seksa mereka di atas segala perbuatan buruk yang telah aku lakukan...kasihanilah mereka Ya Allah...mereka adalah insan yang paling aku sayang...tanpa mereka, tiada maknanya hidup aku di atas dunia ini..Ya Allah, hambaMu ini terlalu rindukan mereka...dah tak terbendung rasa rindu ini melihat mereka pergi dahulu menghadapMu...tempatkanlah mereka di kalangan hamba-hambaMu yang beriman Ya Allah...kebelakangan ini aku kerap mimpikan mereka...masih terbayang kenangan dek di setiap kesempatan yang telah Kau berikan bersama mereka...sebak rasa bila difikirkan aku sudah tidak punya mereka di atas dunia ini Ya Allah...aku ingin terus berbakti buat mereka...aku ingin mereka terus bangga kerana telah melahirkan dan membesarkan aku dengan sempurna... segala jasa dan pengorbanan mereka terhadap aku menjadikan siapa aku pada hari ini Ya Allah...terima kasih Ya Allah untuk sepanjang kesempatan yang telah Kau kurniakan bersama mereka...benar, kenangan takkan boleh diputar tetapi memori itu akan terus kekal abadi di dalam hati ini sampai aku mati...mak abah, doakan man ye...esok keputusan peperiksaan man akan keluar...insyaAllah man harap kali ni man dapat banggakan mak abah dengan kejayaan man..man nak terus berjaya dan jadi seorang anak yang berguna buat mak abah...man janji!!!

No comments:

Post a Comment