My Readers

Thursday, September 27, 2012

kita hanya merancang...

untuk semester terakhir aku di UiTM Kedah dan sebulan terakhir aku sebagai peneraju Bachelor of Administrative Science Club (BASiC), ada beberapa perancangan yang telah aku susun dan harapnya akan dapat dilaksanakan...untuk diri aku, memang aku tak kisah sangat jika aku tak dapat penuhi niat nak bercuti sebelum semester ni tamat tapi apa yang lagi penting adalah perancangan aku untuk BASiC...janji aku dengan pelajar...so far perjumpaan dengan pelajar baru dan majlis bacaan yassin dan solat hajat telah selesai dilaksanakan...tinggal beberapa je lagi... antaranya Family Day, Malam Pra Graduan dan Pilihanraya BASiC...kalau ikutkan memang aku dah lantik ketua projek untuk setiap program ni tapi aku sendiri kena bantu untuk pastikan semuanya berjalan lancar...selain pada tu memang ada dua atau tiga lagi yang aku masih diamkan sebab masih dalam perancangan...aku harapkan menjadi la kan...semester ni memang terpaksa kurangkan aktiviti atas beberapa sebab yang tak dapat dielakkan...setakat ni aku rasa aku dah puas hati dengan apa yang telah aku berikan...aku dah cuba segala yang terbaik untuk memberi semaksimum mungkin apa yang patut seorang ketua buat...nak turun pun rasa lega...moga segalanya akan dipermudahkan hendaknya...

No comments:

Post a Comment