My Readers

Wednesday, July 11, 2012

test failed =(



memang aku tengah sedih ni..kecewa pun ada...untuk last paper esok iaitu Project Management tadi baru kertas test aku dipulangkan...tengok-tengok gagal...memang dah agak sebab aku banyak lakukan kesilapan di bahagian kira-kira masa test hari tu...aku risau sangat kalau tak dapat skor untuk paper esok..so far aku dah habis study dan buat latihan tapi malam ni nak review balik dan buat sikit lagi latihan...nak kena pastikan yang aku betul-betul bersedia untuk esok...aku ada tanya lecturer aku ada tak harapan untuk aku dapat A...dia kata memang boleh je nak dapat A...test cuma 10 % je...erm...lega la jugak bila dengar macam tu kan tapi aku tetap risau...takpelah...yang penting esok...kalau aku cemerlang esok bermakna akan baiklah semuanya..doakan aku k..

No comments:

Post a Comment