My Readers

Friday, March 2, 2012

aku dah bersedia!!!


bersedia apa ni man oiii??hadoiii...buat gempak je kan...ye, aku dah bersedia nak mulakan semester baru..dengan semangat yang lebih berkobar-kobar...tapi.................. macam takut pun ada bila tengok jadual yang mana kelas pertama adalah pada hari ahad pukul 8.00 pagi adalah kelas research methodology and data analysis bersama Dr Zauyah..cuak seyh..memang cuak..mana tak nya kebanyakan senior cakap memang nahas la jawabnya kalau kelas dia...tapi................ni jugak buat aku tak sabar nak timba ilmu dengan beliau...yela...lecturer yang paling berpengalaman dekat UiTM Kedah ni...mengajar pun style Dr la kan...aku rasa mungkin ini bagus untuk mengajar aku lebih banyak perkara..yang penting fikiran kena sentiasa positif..jangan mudah menyerah sebelum mencuba...mana tau tetiba boleh jadi suka sangat dengan cara pengajaran beliau kan...yang penting jangan lihat dengan siapa kita menuntut ilmu tetapi lihat kepada apa ilmu yang diajarkan..betoi tak?niat kena sentiasa betol..menuntut ilmu dengan ikhlas kerana Allah S.W.T...yeah!! sekali lagi nak cakap yang aku dah bersedia!!! =)

No comments:

Post a Comment