My Readers

Sunday, January 1, 2012

penghibur tika sedih...

beberapa hari ni memang emosi aku tak berapa nak stabil...so video ni lah penghibur aku..nak maklumkan budak dalam video tu adalah aku..hehe...tak percaya??terok betol la korang kan...huhu..sebenarnya tu anak sedara aku..nama dia anas haikal...sangatlah comel..suka bila dia panggil cikman..hehe..umur dia setahun enam bulan...dia tak berapa nak suka bila aku nak dukung dia sebab aku suka 'gomoi' dia..tau tak gomoi tu ape? gomoi tu macam suka cium-cium pipi dia..mana taknya..tengok lah memang sangat comel dah macam anak korea dah..hehe..

video

No comments:

Post a Comment