My Readers

Thursday, December 29, 2011

Ya Allah, aku perlukan kekuatan untuk melalui semua ini..



Allahuakbar...Allah Maha Besar...aku hanya hambamu yang lemah lagi hina Ya Allah...hanya dengan kudrat dan iradatMu maka aku masih terus berada di atas muka bumi ini...Ya Allah, berikanlah aku kekuatan untuk aku lalui semua dugaan ini..aku tak mampu Ya Allah...bantulah hambaMu ini agar aku dapat tersenyum kembali...peperiksaan akhir sangat hampir..aku takut Ya Allah kalau-kalau aku tersungkur...hanya satu yang aku harapkan...dapat menunaikan hasrat arwah mak dan abah untuk lihat aku berjaya..aku ingin tunaikannya Ya Allah..bantulah aku Ya Allah..hanya Engkau tempat aku berharap dan meminta pertolongan...permudahkanlah segalanya buat aku...berikanlah aku kefahaman sebagaimana yang telah Engkau telah kurniakan kepada para nabi dan rasul..aku tak punya semangat seutuh itu Ya Allah...bantulah aku Ya Allah....

No comments:

Post a Comment