My Readers

Saturday, November 19, 2011

sesak nafas..

memang begitulah situasi hidup aku untuk dua minggu ni...sangat serabut....sangat letih....semalam dah melalui satu hari yang sangat meletihkan dengan Modul Pembangunan dan Kepimpinan Pelajar bagi semester 4..disebabkan semester lepas aku aku sambung belajar lewat maka aku terlepas untuk mengikuti modul semester 3..maka terpaksalah dan harus direlakan diri untuk menghadiri modul semester 3 yang akan dibuat pada hari ini...bermula jam 8 pagi sampailah 6.30 petang...nak pengsan aku dibuatnya dengan semua ni...ahad ada presentation csc...isnin ada dua test menanti...diikuti rabu dan khamis masing-masing ada satu test..minggu depan jugak la pilihanraya fakulti aku akan dilakukan...mana mau kejar???tetapi aku cuma fikir positif...selagi ada ruang dan masa aku study..insyaAllah ada jalannya....

No comments:

Post a Comment