My Readers

Sunday, August 7, 2011

sepi...

korang selalu tak sepi??paham tak ape tu sepi?atau kata lainnya sunyi,keseorangan atau bersendirian...yup..tu yang aku rasa sekarang..entahlah...kebelakangan ni asyik teringatkan arwah mak..rindukan dia...juga ingatkan camane keadaan abah dekat kampung..nasib baik ada adek temankan dia bersahur dan berbuka...rasa sangat sepi tanpa adek bradek dan keluarga..cepatlah tiba hari raya sebab saat tu aku takkan sepi lagi...semua adek beradek berkumpul bersama-sama...kenapa ramadhan kali ni aku rasa macam ni??mungkin sebab tak ada sape kowt kat umah..dan bermakna juga beberapa hari dah sebenarnya aku berbuka sorang-sorang..suzairi setiap hari akan berbuka kat masjid...aku bukannya tak nak follow tapi.....erm...bila dok sorang-sorang ni la buat aku banyak berfikir...macam-macam menda yang aku fikirkan...serius, benci keadaan ni...tapi aku yakin, Allah sentiasa ada untuk aku walau apa pun...

1 comment:

  1. sepi tue blh di ubatkan dengan solat.. insyallah kita akan rasa terubat

    ReplyDelete