My Readers

Wednesday, June 1, 2011

stress!!!



entahla..rasa stress..tension yang amat sangat skarang..nak kena keluar jap dari sini...tapi nak pergi mana???huhuhu..serius..rasa dah macam tepu otak ni...mungkin sebab terlalu banyak menda yang nak kena pikir dan selesaikan...mungkin jugak letih dengan kerenah manusia yang kadang-kadang sangat menguji kesabaran aku...satu demi satu masalah timbul...habis satu selesai, satu lagi datang..langsung tak ada ruang nak bernafas..aku perlu keluar.lari kejap dari semua ni...nak kena buat sesuatu yang dapat menenangkan jiwa...nak balik penang...nak lepak kat pantai yang selalu aku lepak kalau aku serabut tapi macam tak boleh balik penang je minggu ni..so mana aku nak pergi??entahla...yang aku tahu aku nak keluar kejap dari sini..mendaki gunung jerai mungkin?erm..

No comments:

Post a Comment