My Readers

Thursday, June 16, 2011

animation...

skarang aku kat dalam klas..baru je habis kuiz..memang tak dapat jawab la kan..huhuhu..entahla apa yang aku mengarut dalam kertas jawapan tu tadi...yang penting tak kosong..hehehe...kalau entry sebelum ni aku update pasal projek csc tentang imaga dan text tapi kali ni aku nak cakap pasal animation...sebelum tu credit jugak buat shaiful yang banyak bantu kami dalam siapkan mini project csc ni...tau ape tu animation?untuk projek ni kami buat berempat..aku,keroll.shaiful dan jugak suzairi... kiteorang kena cari satu kartun dan kena edit kartun tue..kena tambah audio,kena ubah atau tambah dialog sikit...kena ada sound effect..contohnya bunyi kucing atau burung...kiteorang jugak kena reka dialog yang sesuai untuk dimasukkan dalam anime tue..macam korang baca manga online la kan...disebabkan ni jugak la aku terpaksa bukak komik dan baca manga online tau..memang pelik la bagi aku untuk bukak dan baca semua tu kan...pape pun semuanya berjalan dengan lancar...memang lawak la masa berlakon untuk dialog yang nak letak dalam anime tu kan...aku sebagai watak utama..haha...minggu depan kiteorang kena present tentang animation yang telah dibuat ni..nak tengok draftnya?/?mari aku tunjukkan....yang siapnya tunggu minggu depan ek =)





 cuba korang reka apa dialog yang sesuai untuk dimasukkan dalam animation ni...hehe



No comments:

Post a Comment