My Readers

Thursday, March 17, 2011

moga abah terus sembuh...

abah,man doakan abah cepat sembuh k..

salah satu perkara yang amat merisaukan aku adalah abah...setiap hari aku akan kol umah tanyakan keadaan dia..alhamdulillah..dari suaranya dan percakapannya,dia nampak semakin sembuh...masih bergantung sepenuhnya dengan ubat doktor...aku memang tak benarkan dia ambil ubat lain sebab tak nak bercampur dengan ubat hospital...terharu aku bila abah cakap"man, abah semakin sihat,makan pun dah sangat selera..abah tak mau anak2 abah risau kalau abah terus sakit"..alangkah sukanya aku dengar...kami memang tak sanggup tengok abah sakit tambah2 lagi kami jauh kan..minggu depan kalau takde pape abah akan datang ke Penang..ada kenduri kat umah mak lang..tak sabar nak jumpa dia...moga dia akan sentiasa gembira...aku akan cuba untuk teruskan berusaha dan buat yang terbaik demi abah..aku nak balas segala jasa abah..aku nak jadi anak yang baik buat dia...tadi sempat lagi dia nasihatkan aku supaya jangan pikir pasal perempuan lagi..hanya fokus pasal belajar..hehehe..macam tau-tau je abah ni kan..biasalah naluri seorang ayah kan...aku pun jawabla kat abah "eh,tak de la abah..jangan risau..lambat lagi..biar abg2 kawen dulu k..hehehe"...

No comments:

Post a Comment