My Readers

Monday, January 3, 2011

hari pertama bekerja...

alhamdulillah...semuanya baik-baik saja..meja pun dah ada..so aku berjanji untuk laksanakan segala tanggungjawab yang diberikan dengan sebaiknya...aku takkan sia-siakan peluang yang telah diberikan...bukannya mudah untuk mendapat kepercayaan orang terhadap diri kita...aku harap aku dapat berbakti dan menyumbang sesuatu untuk HS NADA SDN BHD sebagai Admin Executive...task pertama yang diberikan juga telah mula aku lakukan..biarlah task yang pertama ini dapat aku jayakan sebaiknya...biar apa pun perkara yang sedang kita lakukan,mesti buat dengan bersungguh hati,jujur dan ikhlas....aku harap semua kawan-kawan dapat support setiap apa yang aku lakukan...sesungguhnya aku perlukan kalian dalam meneruskan hari-hari yang mendatang..biarlah seberat apa pun dugaan yang datang,hadirnya kalian di sisi sentiasa menjadi semangat buat aku...

No comments:

Post a Comment