My Readers

Wednesday, November 24, 2010

nak cuti lagi....

kalau ikutkan hati tak puas rasanya duduk kat kampung...nak cuti lagi tapi macam dah tak dapat nak rehat-rehat kat umah..esok malam bus aku balik ke sungai petani pukul 9 malam..sampai je hari jumaat pagi aku dah mula nak kena siapkan beberapa perkara..habis je siapkan semuanya,aku terus kena gerak ke kuala lumpur..sepatutnya aku akan terlibat dengan pameran MAHA dekat Serdang bermula 26 november sampai 5 disember tapi aku datang lewat sikit la sebab nak kena ke sungai petani dulu..kawan-kawan yang ada kelapangan bolehlah berkunjung ke pameran MAHA...boleh kita jumpa..hehehe..dengarnya ada penyertaan dari lrbih 22 negara..aku suka pergi ke pameran seperti MAHA atau MIHAS sebab aku dapat jumpa ramai orang dan kenal jugak dengan orang yang hebat-hebat..aku cuba jugak untuk timba pengalaman dan asah skills terutamanya bab komunikasi dan jugak perhubungan awam...bukan senang kita nak dapat kepercayaan orang tau!!!erm....rasa sekejap je seminggu lebih aku kat kampung..kalau tahun lepas rasanya 3 hari je aku stay kat kampung dan selebihnya aku penuhkan waktu cuti dengan kerja...bukan apa..nak kena cari duet sikit sebagai persiapan aku sambung belajar..yuran untuk dgree pun dah nak dekat 6 ratus..walaupun abang aku dah janji nak bantu tapi sekurang-kurangnya aku kena usaha jugak cari duit belanja sikit-sikit...erm..aku harap aku dapat lalui hari-hari mendatang dengan penuh cekal,tabah dan sabar...hidup tak bermakna la kalau tak ada cabaran kan...so,jangan cepat mengalah atau berputus asa kerana itu adalah ciri-ciri orang yang GAGAL....bila dah start keja ni makanya jarang la aku boleh menulis tapi kalau ada masa aku akan menulis lagi....daaaaaa........

inilah MAHA yang aku maksudkan..moh kita meriahkan beramai-ramai k!!!
26 november-5 disember 
tempat: serdang

No comments:

Post a Comment