My Readers

Saturday, September 18, 2010

duhai sahabat...

aku sayang semua sahabat- sahabat aku..aku tak nak kehilangan sahabat yang tak mudah aku peroleh.. korang semua aku dah anggap macam adik bradik aku sendiri...sempena syawal yang mulia ni aku nak pohon sejuta kemaafan atas segala salah dan dosa aku..aku harap sangat aku dapat kembali eratkan hubungan persahabatan itu seperti dulu...aku sedang berusaha untuk tu..tapi tolongla wahai sahabat..jangan buat aku terasa yang aku disisihkan...aku tau yang selain aku,korang pun punyai ramai kawan-kawan yang lain kan...sebelum syawal tiba,aku tak pernah lupa ucapkan salam aidilfitri kat semua sahabat-sahabat aku...mana yang sempat aku kirimkan kad ucapan...aku sentiasa ingat korang semua..walau semeriah mana pun raya, ia takkan lengkap tanpa kemeriahan tu aku kongsi dengan semua sahabat-sahabat aku...kalau korang sibuk aku tak kisah tapi tolong la mesej bagitau aku yang korang sibuk...yela..aku tau masing-masing punya hidup masing-masing...seramai mana pun kawan yang aku ada,korang tetap terbaik dalam hati aku...jangan la buat aku macam aku nak menagih simpati harapkan koang layan aku...aku pun ada perasaan...aku cuba untuk memahami sebaiknya sahabat-sahabat aku...aku kalau boleh tak nak korang terasa hati dengan aku...tapi ada ke korang pk macam mana aku pikir?sedih hati aku bila kata-kata yang sinis keluar dari orang yang aku panggil sahabat...apa pun salah korang kat aku, tak pernah aku simpan dah..dah lama aku buang..dah lama aku maafkan korang..tapi orang cakap, terlajak perahu boleh undur tapi kalau terlajak kata....erm... setiap apa yang diucapkan bukan mudah dapat dilupakan...sekali lagi,aku mohon ampun dan maaf kepada semua mereka yang mengenali aku dan yang menjadi SAHABAT aku..sekalipun aku dilupakan,jasa baik korang, keikhlasan hati korang dalam bershabat ngan aku tak pernah aku lupakan sampai bila-bila..InsyaAllah...

3 comments:

  1. sedeyh nye n3 nie...npe ye????jgn r sdey2 ye...slmt arie rye man...smile owez!!!~peace!!!~

    ReplyDelete
  2. sebab sayangkan sahabat la rasa macam ni...
    anyway,thanx...

    ReplyDelete
  3. never forget our friendship...u and me..

    ReplyDelete