My Readers

Tuesday, August 31, 2010

alhamdulillah...aku sangat tenang..

syukur kepada Allah kerana masih memberikan kesempatan buat diri ini terus menghirup udara dia atas muka bumi ni...hati aku sangat tenang..dah lama aku tak rasa setenang ini...pertama kali dalam semester ni aku langsung rasa tak serabut..mungkin jugak sebab asignment da siap..research plak da antar..so apa2 pun aku tak perlu  pk banyak..just tunggu saat dan tikanya untuk aku pulang ke kampung..rindukan abah..rindukan adek...adek cah..sorang2 nya adek aku yang ada...dia sangat sensitif dan perlukan sokongan..kadang2 walaupun aku sendiri langsung tak bersemangat dan perlukan sokongan tapi aku tetap beri sokongan kat dia...dia lagi muda dari aku..dia jugak seorang perempuan...bagaimana setiap hari dulu dia bersama mak,jaga mak, bagi mak ubat sehinggalah mak pergi buat selama lamanya...macam tu jugak bila abah sakit..dia sentiasa ada untuk titiskan ubat kat mata abah..aku sayang sangat adek aku sorang ni...kadang2 dia mesej aku..dia cakap dia rindukan mak...betapa sebaknya hati aku sebab aku tau dia paling rapat ngan mak.. aku bangga dengan dia..wlaupun mak dah tak ade,dia tetap kuatkan semangat..menjadi pelajar terbaik SPM untuk seluruh chini timur lagi membuat aku kagum ngan dia...adek,abang sayang hang!!!erm...tetiba tak sabar nak balik umah.. aku cuba kuatkan semangat untuk buat abah gembira wlaupun hakikatnya kami semua masih menangisi pemergian mak...alhmadulillah..aku masih punya rakan2 yang sentiasa support aku...terima kasih semua... masa aku ngah sedeh teringatkan mak tetiba sara anta lagu insha Allah by Maher Zain...aku sangat tenang dengar lagu ni..aku ngah menulis ni pun sambil mendengar lagu2 Maher Zain..sangat indah liriknya..segala pujian hanya buat Allah..Alhamdulillah...all praises to Allah....

2 comments:

  1. i'm glad i give you that song...anyway i know u are strong, u can do it!!

    ReplyDelete